2011-05-09
 11:03:29

9 Maj 2011

Tänkte börja skriva lite om igår, jag och emil gjorde inte så mkt var hem till hans föräldrar och hälsade på :) Jag åkte och hjälpte Gitte(Emils mamma) med lite grejer till SSK medans Emil hjälpte Oskar lite. Efter det så kollade jag på i det fina vädret när Emil höll på och fixa sin bil, för det var nån och kollade på den igår eftermiddag/kväll.. Efter att han kollat och åkt iväg så drog vi oss mot Fagersta hem till min Familj, där vi tänkte hämta hem våra katter :), Tiger han kom typ direkt sen så sprang han ut, så vi fick leta på han tills kl blev runt 10.. och Tarzan kom inte in förns kl halv 11, sen när vi fått in dom i buren så åkte vi hem till lägenheten!
Vaknade för runt en timme sen av att det plingade på dörren, hann inte ens klä på mig så la mig i sängen igen, då kom hyresvärden och han som skulle kolla lite eftersom dom ska fixa nån anslutningsgrej nästa vecka... Så nu har jag ätit frukost och diskat, blir och fortsätta städa hela lägenheten,faktiskt roligt för engångs skull:)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det återstår och se :) Puss&Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: