2011-05-17
 12:22:17

Dålig uppdatering..

Förlåt för att jag uppdaterat så dåligt, har haft fullt upp.. i Lördags så hade jag och Emil varit tillsammans i 19 Månader:) Så det blev att vi åkte på Crusing med Maria, Stefan och Madeleine. När vi väl kom dit så kunde vi åka 150 meter i ledet sen så stängde polisen av allt pågrund av nå bråk osv.. har inte riktigt någon aning om varför, så det blev att vi åkte hem igen.
Nu är det Tisdag och jag ska på gruppmöte i Fagersta kl 2,så ska till bussen nu. Hinner träffa mamma en lite stund innan hon åker och jobbar, sen ska jag väll hem hit igen och vänta på att Emil slutar jobbet.
Förresten så ringde dom om städjobbet i Fagersta igen och frågade om jag fortfarande var intresserad och det är jag:) så blir snart och börja jobba!:)
Men nu ska jag dra till bussen så jag inte missar den.. skriver mer sen. Pussochkram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: