2011-05-30
 10:53:13

Godmorgon alla!

Godmorgon alla:) Helgen har varit ganska så lugn, i Fredags var jag och Emil och handlade hem mat efter jobbet innan vi skulle till hans Mormor och Morfar och fira tidigare Morsdag, vi blev bjudna på smörgåstårta och fika, riktigt gott och väldigt väldigt trevligt:) I Lördags så skulle vi fira tidigare Morsdag vid min Mormor och Morfar, släkten kom dit och vi åt mat, fikade och hade trevligt:), Mot kvällen drog vi till Skinnskatteberg igen sen drog jag, älskling,ewe och hampus vidare till Avesta för det var någon karneval, träffade även min SAKNADE Emelie Öhman, var så roligt och se dig igen:)
Nu är det Måndag, och är fortfarande jätte trött för kunde inte sova så mycket inatt har ont i magen som kommer till och från hela tiden. Nu ska jag fixa och dona lite! Puss och kram!


Emelie

Var jätte kul att se dig också gumman. Lär ses snart igen! :)<3



PUBLICERAT: 2011-05-30, 11:57:47 | URL: http://taas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: