2011-05-03
 19:41:14

Tisdag!

Hejsan allihopa, vaknade kl 10 imorse av att mamma väckte mig och frågade om jag skulle följa med ut och gå med hundarna, så klädde på mig och följde med henne ner till mormor så dom fick äta frukost och sen gick vi upp med dom i skogen så dom fick springa runt:) Mysigt! Älskling kom hit runt halv 2, då bar vi iväg till sjukhuset i Västerås. Allt såg bra ut med mina äggstockar, så var riktigt skönt att få reda på att allt var bra :) , dom kollade upp mitt blodtryck också eftersom dom trodde jag hade lågt eftersom jag svimmade av igår, riktigt läskigt! slog i huvudet och ryggen rätt i golvet.. ont som fan gjorde det. Men det gick bra:) Mamma och jag kollade precis på en gammal goding filmen Dirty Dancing, en film jag rekommenderar stark! Nu väntar jag på att älskling ska komma hem..:)

Puss&Kram/M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: