2011-05-02
 12:26:27

Valborg!

Förlåt för dålig uppgradering, i Lördags var det Valborg, Jag,Emil,Nathalie & Eric drog till Sala crusingen, å fyfan vad mycket bilar det var, trodde aldrig det skulle vara så mycket bilar och folk som det var.. helt sjukt! Roligt var det, men blev en lugn valborg eftersom jag och älskling var nyktra :) träffade på min kusin Stefan där borta också.. I Söndags blev det att göra älskling sällskap till västerås och hämta en skrotbil på Vallby, efter det kikade vi förbi storesyster Madelene,Andreas och Mosters lilla älskling Vincent som visade sin moster att han lärt sig gå, hjärtat mitt! lite vingligt gick det men gå kunde han minsann med ett stort leende, Moster älskar dig Vincent<3

Just nu är jag hemma vid min älskade mamma :) , håller på och plockar undan lite och nu ska jag söka jobb,göra klart en uppgift till min coach. Får se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda.

Imorgon beger jag och älskling till sjukhuset för att kolla upp min äggstock igen. ni får uppdatering imorgon om hur det gått när jag kommit hem därifrån..

Puss&Kram/M


Emelie

Vi var också på salacrusingen, synd att vi inte såg er gumman! :)<3



PUBLICERAT: 2011-05-02, 12:55:44 | URL: http://taas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: