2011-05-13
 10:14:23

Var med Anna...

Var med Anna till stallet igår, kollade när hon red, så himla duktig och Breeze var jätte duktig både i ridningen och i hoppning, hon blev bara så himla taggad så det gick lite fort ibland ;), Men riktigt kul var det och se och att träffa Anna och hennes urgulliga dotter Wilma som har blivit en stor flicka sen jag såg henne sist:), Vaknade imorse kl 09:00 av att dom borrade i nån lägenhet ovanför eller brevid, fan lät som dom borra inne i mitt kök och skulle rätt igenom väggen till sovrummet, haha skapligt irriterande och vakna till en hög jävla borr:@ Nu håller jag på och skickar in mina sökta jobb för denna veckan till min Coach Pernilla. Sen ska jag väll ruttna bort i lägenheten, för finns inte så mkt och göra. Men återstår vad dagen/kvällen har och ge :) Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: