2013-01-21
 15:07:42

Mkt...

har hänt på sista tiden, theo har varit sjuk ett tag nu med förkylning så har varit inne på akuten i Avesta och sen dess har han varit bra när vi gett han Ipren och mollipect, visade sig att han har nog blivit förkyld för 4 tänder har spruckit upp..<3 i helgen var vi iväg till min kusin och hennes kille ute i vad, åt mat och hade kul!:) igår var vi ute på isen Emil körde lite grann! Läskigt tycker jag sen jag skaffade barn.... Eric Ebba och Nathalie kom även dit! Var roligt och träffa dom igen då vi inte setts på ett tag..:(<3 måste göras snart! Just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, hänga upp den och sen börja med mat och vänta på att min älskling kommer hem till oss!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: