2014-01-09
 21:31:35

mycket som hänt

Kan säga att det är en hel del som hänt under år 2013... Fick jobb, men fick även gå ett halvår senare pågrund av arbetsbrist.. Min älskade morfar gick även bort i Juni i Somras, som är så otroligt jobbigt..:(, sen i slutet mot Juni så blev jag även inlagd på Sjukhus i Västerås på Kvinnokliniken, visade sig att jag hade en väldigt allvarlig äggledarinflammation.. Fick massa olika antibiotika,(tabletter)(dropp) osv. innan dom hittade en som passade min kropp. Låg kvar ca 3 dagar.. men var en så otroligt jobbigt och vara utan min älskade familj då min son knappt ville vara i min famn då jag varit utan han så jag bad om att få åka hem då jag inte behövde vara fastande längre... ( mådde för dåligt av att vara kvar på sjukhuset,för kände att jag inte kunde läka som jag skulle utan dom.) 
 
Sen kan jag berätta att i Augusti så plussade jag på gravtest :), Så den 10e maj 2014 är Theodors lillebror beräknad att komma till världen.. känns så himla mysigt med ännu en till.. å självklart är Theodor väldigt glad över det och ska berätta för alla att han ska få en lillebror. Bjuder på en bild från vecka 14. då jag inte fick nå bra bilder alls på RUL då han rörde sig alldeles för mycket och inte ville ligga still .. Hoppas att ni nöjer er med detta =)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: