2014-02-20
 10:47:47

20e februari 2014

Hejsan alla!, är inte så duktig på uppdateringen då min son fortfarande är sjuk... känner att jag inte har tiden för att sitta vid datorn osv. tycker jag har fullt upp med städning, leka med theo osv...:) så då får bloggen gå lite åt sidan! han har fortfarande inte blivit av med sina svinkoppor, dom har börjat blomma ut ännu mer.. var ju bara en från början men nu är det nog ca 8 st totalt. å alla dom har inte blommat ut helt ännu.. men dröjer nog inte många dagar till! så blir lite längre från dagis än vad jag trodde... =/. men vad ska man göra ? Ja förutom det så har jag varit in till förlossningen igen då bebis i magen inte rör sig som han ska.. just nu såg det helt okej ut, även fast han inte rör sig tillräckligt, samt att jag hade nå vita blodkroppar i urinet som har skickats iväg på odling, blir väll medicinkur när som.. dom har inte ringt ännu men dom ringer väll antingen idag eller imorgon... usch! vill inte äta mediciner för mår skit av sånt... Nej nu ska jag ta och leka lite med min son igen:)
 Theodor<3
Lillebror Eddie<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: