2014-02-25
 09:25:42

Fagersta och Västerås

Igår morse åkte jag och theodor med frukost till min sambo och sen theos pappa med frukost till hans jobb.. Sen drog vi vidare till Fagersta vid kvart i 10 för att hälsa på min mormor och mamma. (Theos mormor och gamla mormor).. fikade och sen gick theo med mormor och gick promenad med hundarna.. Vi var där till ca kvar över 12. Sen drog vi ner till Olivias jobb och hämtade upp henne sen drog vi till Västerås. Jag gjorde nämligen fransförlängning hos bästa Felicia! Tack underbara du för att du hade tid och göra på mig. Bild kommer in sen när jag orkar tagit nått.. ska även göra en påfyllning senare då vi inte kunde sätta precis på alla fransar denna gång.. men stor skillnad blev det. Kan ju vara kul och testa på nått man aldrig gjort :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: