2014-02-25
 14:34:19

Fint väder och Västerås

Kanonväder ute! Gud vad glad man blir av lite sol känner jag just nu.. :) Dagen startade med en tvättmaskin igång och frukost! Sedan ringde min älskade sambo och frågade om jag kunde köra hans bror Oskar till Västerås sjukhus då han fick nått i ögat igår när dom tog ur motorn ur Chevan, så blev en tripp dit med Theodor och Oskar. Dom borrade å lite sånt... Så nu är vi hemma och jag har precis hängt upp tvätten som jag inte hann göra innan Västerås, så nu har jag laddat på med ännu en maskin:) Senare blir det till Fagersta och sova över vid mina föräldrar då vi ska till Vetrinären med mina katter imorgon(den ena ska ha spruta och kastrering, och den andra bara spruta). Nej nu ska jag leka lite med min son igen:) skriver mer senare! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: