2011-04-29
 11:27:22

Fredag:)

Hejsan allihopa. Vaknade kl 6 imorse av att min hund(Lufsen) hoppade upp i sängen, inte direkt det roligaste.. så älskling fick gå ner med han till mormor innan han skulle till jobbet så att jag fick sova.. gick ner och hämtade Lufsen runt kl 10..Nyss sökt klart alla jobb och skickat in till min Coach! Är hemma vid Mamma och väntar på att dom ska komma hem från Västerås. Längtar! Så håller på och städar och gör lite fint :) Nu klockan ett tänkte jag ner och träffa min barndoms vän Linn Holstensson som är hemma i Fagersta och hälsar på, roligt roligt!:)<3 Sen blir det hem och träffa mamma syster och tvillingsyster. Sen får vi se vad dagen/kvällen har att erbjuda på när älskling kommer hem :) Hoppas att mina kläder kommer idag:)
Puss&Kram/M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: