2011-04-28
 10:48:21

Godmorgon!

Hejsan allihopa förlåt för att det inte blev nått inlägg igår kväll.. Emil, Eric och Johan skulle köra iväg nå bilar så vi åkte till Skinnskatteberg, dom åkte iväg. Jag och Nathalie gick upp till deras lägenhet och umgicks medans dom fixade sitt och jag får tacka för sällskapet Nathalie, det var trevligt!:) Vi åkte inte från Eric och Nathalie förens kl 11, Eric och Nathalie skjutsade hem Johan till bockhammar och Jag och Emil mot Fagersta för att lägga oss och sova, därför orkade jag inte skriva nått inlägg om vad jag hade införskaffat mig så lägger in en bild nu på vad jag beställde för något ifrån Nelly.com..:) Nu ska jag försöka lära mig hur man gör headers till bloggen så den kan bli lite fin, ni får ett inlägg senare :) Puss&Kram/M
kläder som jag beställt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: