2011-08-10
 12:22:39

10 Augusti 2011

Hejsan alla!, Idag blir det att fira min kusin Marina som fyller 20 hela år idag,grattis!:)<3 Har inte gjort så mycket idag.. gått med hunden och nu har jag en tvättmaskin igång med bebiskläder och sånt, fick en hel del av Jenny igår och det tackar jag för!:), var även och träffade Jenny,Mattias och lilla Julia igår:) jätte trevligt! måste göras om snart:) Fick även träffa deras lilla familjemedlem Zeus(kattunge) också hur jävla gullig som helst, ville bara ha med honom hem:)hihi! Jag vill att tiden ska gå fortare så jag med får ha min lilla bebis i famnen och inte i magen:) Ska även på 2D/3D/4D i sthlm den 29 augusti för att kolla upp könet:) vågar ni gissa vad det blir ?:) det kommer upp bilder på bloggen då efter att jag vart där och sen vad det blev för kön osv:) puss och kram!

Bebis v.17+4<3
Vi älskar dig mer än allt annat hjärtat!♥


Fanny



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: