2011-08-03
 09:42:01

3 Augusti 2011.

Hejsan alla! Har precis vaknat för en stund sen, blev ganska sent igår.. var och hälsade på Eric, Nathalie och deras lilla tjej Ebba:), Vi satt även och prata väldigt mycket om allting och det kändes så skönt och kunna prata med någon, tack Nathalie!,Lär vi göra om snart igen:).. Igår fick jag även massa annat gjort, garderoben fixade jag här hemma i mitt rum så vi får in alla våra kläder men vet att inte alla kommer få plats, *suck* var även med mamma och Emil ut i skogen igår på eftermiddagen och kollade svamp hittade lite grann men ska iväg om en liten stund med mamma.. Älskling är i Skinnskatteberg hos sin mamma och pratar, han ska även ringa till kommunen eller vart det är man ringer så vi kan göra en faderskapsbekräftelse.. :) Gick även in i V.27 i Måndags kan inte tiden gå lite snabbare ? jo man önskar att det kunde göra det, vill ha min bebis i famnen nu!:) Vad som händer senare har jag ingen aning om, det visar sig :) här får ni en bild på magen i v.27:) puss och kram!

bebis v.27
Bebis V.27:)<3


Petra

Jätte fin blogg:)



PUBLICERAT: 2011-08-06, 14:39:37 | URL: http://enbartpetra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: