2011-08-28
 14:00:12

Dålig uppdatering!

Det har blivit jävligt dåligt uppdaterat, men har varken haft tid eller lust.. Blev sjuk efter att vi var till Ullared så har inte orkat! Samt att jag har jobbat varje dag och sen lämnat in mina papper till försäkringskassan så dom kan räkna ut vad jag kommer få i mammapenning.. Skönt och ha det fixat! Har precis varit till skinnskatteberg och sagt hejdå till Oskar som åkte ner till Anderstorp där han går i skolan! Senare åker jag till Västerås för att spendera natten vid min storesyster,min tvillingsyster, Andreas och Vincent inatt eftersom imorgon åker jag med mina syskon till stockholm för att göra 2D/3D/4D ultraljud:) ska bli jätte kul bara hoppas att bebis mår bra:), tyvärr kan inte min älskling följa med :( men han får se allt när jag kommer hem:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: