2011-08-22
 17:17:14

Helgen i Ullared

ullared

Helgen i Ullared har varit riktigt kul, vi åkte dit tidigt på lördag morgon.. Gick på Ullared över dagen tills dom stängde hittade en hel del grejer till Bebis.. Men ingenting till mig själv.. men endå så roligt och bara handla till bebis :).. Vi gick till stället vi skulle sova med kundvagnarna fulla och Eric och Emil fick gå tillbaka med dom när vi hade lämnat alla grejer, beställde pizza på ett ställe som brukar vara jätte gott, men kan säga att denna gången var det fan äckligt,tråkigt nog! På Söndags morgon var vi inne på Ullared runt kl 8.. då var det väldigt lugnt iallafall tills runt kl 12 då bara rusade det in folk.. eftersom shoppingbussarna kom dit! Men vi hittade även denna dag mycket saker till bebis och sen hittade jag två plagg till mig själv. Köpte även lite grejer till mamma och sen till storasysters barn Vincent:)<3 När vi väl var påväg hem så åkte vi förbi Anderstorp för att säga hej till Oskar, Emils bror.. och kollade in hur han ska bo och kollade även in motorbanan där oskar ska börja skola, hoppas han trivs nu:) Men kommer bli tomt utan han=/.. Men roligt för honom och få hålla på med sånt han tycker är kul:) Sitter här just nu och kollar lite på tv, ska väll snart göra mat för börjar bli hungrig och min älskade pojkvän är nog med hungrig,så idag bjuds det på Spagetti och Köttfärssås gott! :) Känns som jag börjar bli sjuk också, är helt slut i kroppen, trött och har så ont i huvudet.. Bebis sparkar på för fullt så mysigt men ibland är det inte så skönt när h*n trycker och bökar runt<3 Har även gått in i vecka 30 :) så bara 10 veckor kvar, tycker tiden går sakta så kan det inte gå fortare.. vill ha dig utanför min mage nu:)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: