2011-08-18
 10:44:00

Intelligender test:)

                                      intelligender test

Jag gjorde ett köns test för ungefär 2 veckor sen.. blev väldigt glad vad det visade för kön, men blir glad för vad det än blir :), Vi ska till stockholm på Tittut den 29 Augusti i Stockholm men vet inte om Emil ska med utifall han jobbar, men storesyster och min tvillingsyster ska med och se bebben:). Då får jag veta om testet jag gjorde fungerade eller inte, vore ju ganska fränt om det gjorde det =) hoppas allt är bra med våran bebis iallafall! Längtar som en tok tills du tittar ut, vill ha dig på min mage nu och inte i magen även fast det är väldigt mysigt det med<3 Finns inte ord för hur mycket mamma och pappa vill ha dig här ! Tidigt på Lördag morgon åker vi ner till Ullared med Eric, Nathalie och lilla Ebba.. ska bli riktigt kul :) Har skrivit en lista som är väldigt lång på vad jag ska köpa:)

Emil Myrland, finns inte ord för hur mycket jag verkligen älskar dig! du är min andra halva, mitt allt och skulle aldrig klara mig utan dig hos din sida vill jag föralltid vara. Jag älskar dig oändligt mycket och kommer föralltid att vara här för dig<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: