2011-08-30
 11:18:57

Intelligender testet fungerade!:)

intelligender test
Igår var jag storesyster och min tvillingsyster till stockholm för att jag skulle göra tittut ultraljud:), och testet jag gjorde ifrån USA visade Pojke,och igår fick jag reda på att vi väntar en liten kille, så det är väldigt fränt att testet fungerade:) våran lilla kille är beräknad den 1 November nu,allt var bra med våran lilla skatt, bilder kommer in senare när jag vart vid barnmorskan eller senare ikväll. Våran farbror janne åkte också med oss till stockholm för han skulle iväg och jobba, vi gick lite på stan och hittade lite kläder till våran lilla kille, kan ju säga att han är lik pappa upp i dagen! :) Nej nu ska jag ta och duscha.. sen iväg klockan 13:00 :)


Isabella

Hej! Vet inte om du använder bloggen längre i och för sig! Men tänkte kolla vart du har köpt det testet? Sååå sugen på att testa nu till pyret som ligger och gror i magen! :)



PUBLICERAT: 2012-08-24, 16:44:01 | URL: http://hoomlan.vimedbarn.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: