2011-08-16
 19:34:52

Snart äntligen fredag!:)

Veckan har bestått av jobb jobb och jobb :), Idag har jag även träffat Cecilia Müllback, min älskade saknade vän!, var 1,5 år sen vi sågs sist och jag kan lova att vi hade fullt upp med att berätta allt som hänt! fyfan finns inte ens ord för hur mycket jag saknat henne! så jobbigt att hon har bott i Sandviken i några år pågrund av att hon gick där i skolan.. men hoppas verkligen att vi ska kunna ses lite oftare nu:) och hoppas vi ska kunna ses igen innan bebben kommer ut :).. Sitter och kollar upp stugor för vi ska ner till Ullared i helgen, och fan vad jag längtar! ska bli så himla roligt och få komma iväg och handla kläder och grejer till både sig själv,pojkvän och såklart till våran bebis :) så blir att köpa även kläder han/hon kommer kunna ha direkt och även kläder i lite större storlek, man får passa på när man inte åker ner så ofta. Bara hoppas dom har dom kläder jag vill ha till våran bebis :) Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv och mysa ner i soffan med älskling,jag älskar dig Emil<3

ullared



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: