2011-08-13
 20:10:07

Snart den 14 augusti 2011.

Har blivit lite dålig uppdatering just nu, har haft fullt upp med och få ut alla grejer ur lägenheten eftersom vi sålt den, och även har jag gjort massa annat så har inte haft tid. Nu är nästan hela familjen samlad hemma vid mamma och pappa. det fattas bara brorsan och hans tjej Malin :) annars är alla här! Igår umgicks vi med Eric,Nathalie och deras dotter Ebba:) var ute och åkte lite så kom hem runt ett tiden. Idag har vi inte gjort så mycket, ätit gott med familjen och bara umgåtts:) Får se vad kvällen har och bjuda på.. Emil ville ut med Eric och Nathalie, men blir så himla yr och illamående när jag inte ser vägen ordentligt=/, så jag blir nog hemma.. får se om Emil sticker ut.. Imorgon firar även jag och Emil 22 Månader tillsammans!:)<3 Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! du är ljuset i mitt liv,skulle aldrig klara mig utan dig<3

Bjuder även en gammal bild på Bea och Mig! saknar dig sjukt mycket, och älskar dig otroligt mycket bästa vän!<3

Jag och bea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: