2011-08-08
 07:49:54

Uppdatering från helgen..

I helgen har jag haft fullt upp, inte orkat bloggat så passar på och göra det nu innan jag ska sätta igång och jobba:), Vaknade väldigt tidigt idag faktiskt första gången på nån vecka som jag är pigg just denna tid.. skönt! I Fredags så åkte vi till Skinnskatteberg till Emils familj och hälsade på, fikade och pratade:) Mot kvällen så umgicks vi med Stefan min kusin, vi åkte till Horndal och köpte en volvo 940 som Älskling ska skrota och sälja delar, så är det nått ni vill ha så kan ni bara säga till:) I Lördags så var vi hemma ett tag umgicks med Vinnie och Familjen<3 Sen drog vi mot Skinnskatteberg även då.. träffade lite folk och sen var det sensommarfestivalen i parken så man åkte förbi lite där och träffade på massa folk.. men vi orkade aldrig gå in! Sjukt mycket folk man aldrig sett i Skbg innan..:o kom hem runt 3 tiden på natten, somnade typ direkt.. Igår så hände inte så mycket var helt degig eftersom det var sånt skitväder, så tog och bakade kramforskaka med strössel mot eftermiddagen sen så fikade våran Familj:) gott blev det! Stefan och Madde kikade även ut och fikade lite, trevligt:) Sen kom Eric, Nathalie och lilla Ebba ut också, eftersom dom skulle kika lite på transporten.. Alltid lika roligt och träffa er:) Så får se om det blir att vi åker ner till dom senare idag när Eric slutat jobbet och när Emil kommit hem.. :) Gick även in i V.28 idag,wiie vill att du ska kika ut nu bebis! Men ni får vänta ett tag till innan nån bild på magen kommer ut.. när jag är i V.30 tänkte jag ta och ta ett nytt kort! Så ha tålamod:) Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: