2011-07-25
 12:09:46

2011-07-25

Hejsan alla! sitter här och har precis ätit frukost och hunnit städat lite,gått med luffe och om ett tag ska jag fortsätta städa och baka bullar tänkte jag :), är även med Evelina som jag saknat så in i norden! Men nu är hon äntligen här:) så vi ska väll hitta på något kul :D hittade även en gammal bild på oss ifrån 2009, som jag tänkte dela med mig i detta inlägg!:) Älskling började kl 6 imorse för att han skulle kunna sluta halv 3, sen kommer han väll hit och sen blir det väll att han åker emot Ludvika för att ta licens för Folkrace eftersom han ska köra sin första tävling i Fredriksberg på Fredag!:) så vi får hoppas att det går bra..  Ewe ska även färga mitt hår ska nog ha det brunt nu eftersom jag beställt löshår och sen har jag även beställt uggs som jag ska ha till vintern :) Glad tjej! Puss och Kram

evelina och jag 2009



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: