2011-07-14
 20:20:44

Blev en sväng till förlossningen i Västerås.

Hejsan alla! Kan börja med att jag har haft två jobbiga nätter med magont och massa, riktigt jobbigt har det varit! Åkte till bm imorse av att jag hade så ont och dom ville ta ett urinprov så jag inte hade åkt på urinverksinfektion.. För det kan orsaka dom smärtorna, men det var bara bra med mina prover.. Fick lov att åka till förlossningen för dom ville göra en koll på mig.. Dom trodde jag hade åkt på förvärkar bara men visade sig att jag hade börjat fått sammandragningar..och sen gjorde dom ultraljud på mig för och kolla bebisen, den hade redan huvudet neråt... Och är bara i v 24 ännu.. Så nu blir det inget mer stress och bara ta det lugnt! Det var det dom rådde mig till, får jag så pass ont igen så skulle jag få komma tillbaka! Nu blir det och lägga sig och kolla på någon film eller något.. Puss och kram


Jenny ~ 16 år och mamma till Julia!

Älskade Malin, jag finns här för dig!

Hoppas inte bebben kommer ut för tidigt bara, men om det skulle hända som finns jag <3



kram på dig <3



PUBLICERAT: 2011-07-14, 21:37:28 | URL: http://marsbarneet.blogg.se/
Isabella

Hoppas allt går bra för dig och din bebis , hm värkar nästan som om den lilla sötnosen redan vill komma ut .. ^^

Aja hoppas du inte får några komplikationer.



Kram Bella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: