2011-07-05
 08:32:05

Dålig uppdatering...

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering... har haft för mycket annat för mig istället för att blogga.. I Fredags så jobbade jag lite grann, efter det så umgicks vi med min Kusin Stefan, spelade lite kubb med Han, Älskling och Pappa.. efter att vi spelat klart så åkte vi och kollade på älgar, Stefan körde eftersom Emil drack. Såg bara 3 älgar den kvällen, drog även mot Riddarhyttan för det var någonting där, snackade lite med Erica som jag träffade på:) Sen åkte vi in emot Skinnskatteberg och kolla lite sen åkte vi hem. I Lördags umgicks jag lite med Jenny och Julia medans Emil var hem å träffa sin familj.. Var jätte roligt vi kollade igenom bebiskläder och pratade massa, vi har så mycket gemensamt, både mycket bra och dåliga saker..<3 Måste göras om snart!, Kolla gärna in hennes blogg.. www.marsbarneet.blogg.se  I Söndags så gjorde vi inte så mycket förutom att vi åkte mot Skinnskatteberg för Emil skulle fixa chevan lite inför power meet. Men vet inte om jag är så sugen och dra dit, och se massa fulla människor.. Igår morse åkte jag med Sofia Mattsson till Västerås och kollade lite, skulle köpa present till Emil tills han fyller år, som han fick tidigare än vad han skulle utifall om han ville byta mot en annan, men han fick en bilstereo iallafall. Han blev jätte glad :) Sen umgicks vi med Kiwi och spelade skip-boo och sen var vi ut och åkte lite.. Nu håller jag på och fixar mig för ska till jobbet och städa på Miroi.. så nu har jag lite brottom.. Puss och Kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: