2011-07-24
 19:51:14

Emil Myrland♥

Du är min skyddande ängel, du är min andra halva..du finns alltid för mig när jag behöver dig. Du ska veta att jag finns och att jag alltid kommer att finnas här för dig när du behöver mig. Vissa lever för andra men vissa lever för varann, men om sanningen ska fram så lever jag för min andra halva, och kommer alltid att göra det. Och vad som än händer så är du som pricken över i:et. Med sol i alla väder och hur mörkt det än ser ut så tappa aldrig hoppet, står alltid vid din sida, Din princessa som alltid kommer, mina drömmar mitt allt. Du är allting jag alltid velat ha, Gråter mig till sömns när inte allt är som det ska. Jag vill ge dig en kyss som varar föralltid dina läppar är något gott min sockertopp.. Mina känslor dom är sanna och jag står för kärleken, Jag älskar dig mitt allt och jag är stolt över att vara din flickvän! Du är min ängel,mitt hopp och nu vill jag berätta att du är det finaste som finns, utan dig finns det bara smärta... du finns alltid i mitt hjärta som en stjärna på himlen. För ingen kan ta dig ifrån mig hur gärna dom än ville, kommer du ihåg den där gången då jag gav dig den första kyssen? Min kropp den svävade iväg,jag var kär och det är något nytt, du luktade så gott som bara du kan göra.. din röst är speciell, du ska få höra någonting bra så jag ber dig ta min hand, jag vill bara ligga i din famn bara så länge jag kan. Jag kan inte tro att det är sant, ändå är jag så kär.. Det är bara ropa mitt namn så kommer jag vara där, mina ord kan inte stanna och bara ta slut, Jag lever för att älska dig och det kommer jag föralltid att göra.. Du är pappa åt vårat barn som jag bär på. Jag längtar så tills jag får ha er båda brevid mig.. kan inte beskriva hur lycklig jag verkligen är! Jag älskar dig Emil Myrland mer än allt!♥

Älskling blir även 20 år idag, grattis på dig min älskling♥


Blomman

Riktigt fin text!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: