2011-07-08
 10:44:25

Fredag 8 Juli - 2011

Hejsan alla! Vaknade för en stund sen så har precis ätit frukost, och nu ska jag söka klart mina jobb som ska in till min coach idag. Känner mig lite orolig vet inte vad det kan vara, men har sjukt jävla ont i magen i nedre delen av magen, och känns inte som bebis sparkar eller rör sig heller, Magvärken kommer och går hela tiden, går inte att beskriva men det gör riktigt ont, ondare än mensvärk! är det någon som vet vad det kan vara ?! så jag slipper oroa mig. Får även se om det blir power meet idag eller inte... :) Nej nu ska jag göra klart mina sökta arbeten så jag kan skicka in dom till Erika. Lägger in ett inlägg senare om jag orkar :)


nathalie

Din livmoder som växer (:



PUBLICERAT: 2011-07-08, 10:56:51 | URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: