2011-07-05
 12:54:54

Hemma vid Mamma♥

Varit och städat på Miroi och även hunnit jobba lite inom företaget oxå. Är hemma vid Mamma och håller på och fixar lite i systers rum innan vi ska iväg och hämta henne och Madde vid Arlanda:)♥ Saknar dom! Har även fått vårat bärhandtag till vagnen idag som vi beställde i Fredags. Igår gick jag in i v. 23 och magen börjar växa för fullt :) kommer in bild sen när jag har tid och ta!:) Älskling satt även ut lägenheten idag som vi ska försöka bli av med i slutet av denna månad... Då blir vi Fagerstabo ett tag och bor hos min mamma och pappa tills och börja med:) Sen ska vi väll börja leta något eget igen♥ Vårat lilla ♥hjärta♥ i magen är i full gång, så himla mysigt!♥ Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med så jag hinner klart innan vi ska åka.. Puss och Kram!


alexandra

Varför forstätter ni inte bo i eget? är inte det bättre om ni ska ha barn :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: