2011-07-11
 23:02:08

Måndags kväll:)

Jobbat exakt hela dagen, åt för ungefär 3 timmar sen, även varit och tankat så älskling kommer till jobbet imorgon<3, Nu ligger han här brevid mig och sover så gulligt.. även våra katter också!:) så nu är alla mina älsklingar inne!, försökt jävlas med att få in bilder genom telefonen som fan inte verkar funka,så ser inte ut att komma in nån bild på magen i v.24 som jag gick in i idag! men får försöka fixa det tills imorgon, vet inte vad det är för fel, för nu är jag så trött så orkar inte fixa det, för ska upp tidigt till jobbet imorgon..efter jobbet ska jag och äta på Kina med min kusin! gott ska det bli:), sen efter det blir det möte hos min Coach men hon har semester så blir Erika som har oss sista gången innan man slutar där, sen blir det hem och fortsätta jobba här :) Härligt! nej nu ska jag lägga mig och krama om min älskling,godnatt alla!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: