2011-07-27
 16:55:35

Matlagning och annat!

Håller precis på och lagar mat till mig, älskling och kiwi:), blir wokade grönsaker med kyckling och ris, mums säger jag!=) Igår var vi även till Barnmorskan, allt såg jätte bra ut, men måste dock sluta med min folsyra behövde inte äta det längre..så det är väll bra, visar sig nästa gång vi ska dit om jag måste börja med järntabletter istället för att jag slutat med folsyra.. Älskling och Kiwi är ute i garaget och håller på med sina folkracebilar för fullt. får se om jag ska fortsätta måla bilen som jag gjorde hela kvällen igår med madde :), Nu är snart maten klar, så ska gå ut och säga till grabbarna, ni andra får ha en sån trevlig dag/kväll:) Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: