2011-07-17
 23:21:03

Skönt med ett bad:)

Precis kommit hem ifrån skinnskatteberg :), varit där ett tag med Emil, Maria, Stefan och Madde:), träffade även Johan och Tobbe! Så just nu ligger jag och min onda mage i badet, att det aldrig går över:(, hade även ont inatt när jag sov:o har även tecknat mammabarn försäkring från trygg-hansa! Imorgon går jag även in i en ny vecka, v25 går jag in i:) men vill att tiden ska gå fortare ska även ta en bild imorgon så ni får se även om jag tog en i v24:), men det gör väll ingenting?:), vill även att det ska bli den 26e nu, då ska vi nämligen till barnmorskan igen,hoppas då att hon mäter min mage så vi får se att bebisen följer kurvan, och om hon kan se om våran bebis hunnit fixerat sig eftersom huvudet låg nere när vi fick åka in på förlossningen... Eller om h*n bara låg så just då:), men det får jag hoppas! Nej nu ska jag bada klart sen krypa i sängs tillsammans med älskling och våra katter:) puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: