2011-07-07
 22:31:31

Torsdag kväll

God kväll alla! Har haft fullt upp med jobb idag så har tyvärr inte kunnat bloggat sen imorse,men hoppas inte att det gör någonting :), Bebis har även sparkat för fullt idag börjar nog bli trångt för lillen:) Kom även hem till Fagersta för en halvtimme sen, Emil var och hämtade mig runt halv 6 och vi for till Auto tec i Västerås för att köpa en startmotor till Chevan eftersom den andra inte funkar.. sen har han hållt på lite med den och så har vi även fikat med Gitte, riktigt gott!:) Tack snälla svärmor:) Nu ligger jag i sängen och är helt slut efter att ha jobbat och hållt igång hela dagen så ska snart ta och sova för att gå upp i skaplig tid imorgon och jobba ännu igen:) Kanske ta och mysa lite med älskling också innan han somnar, om han nu vill:) mysigt!<3 Jag älskar dig Emil Myrland över hela mitt hjärta,utan dig mitt hjärta så är jag inte hel!<3


E - 16 år och blivande mamma

sv; nej, min mage har inte börjat växa förrens nu den sista tiden. :)

Du får lägga upp ny magbild snart så man får se :)



PUBLICERAT: 2011-07-07, 23:15:17 | URL: http://justababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: