2011-07-07
 07:38:02

Torsdag och power meet börjar idag..

Vaknade för runt 40 min sen, bebis sparkar för fullt och kan verkligen inte sova:(, så tog fram min bärbara dator som inte varit igång på år och dar, får se vad jag hittar för roligt på denna, så kanske slänger upp nå bilder med så håll utkik!, Igår körde vi grejer för fullt från lägenheten så den är så gott som tom. Imorgon skulle någon komma och kolla på lägenheten också, även fler personer som ringt som vill ha den, så får se hur det blir! Om någon timme blir det iväg till Miroi och jobba.. och sen hem och jobba:) full rulle idag! Och idag börjar även Power Meet i Västerås, bilen är ej klar riktigt än.. så får se om jag över huvudtaget åker dit vet ej om jag orkar med massa fulla personer? Men vill ju inte missa Power Meet heller. Nej nu ska jag kolla igenom datorn, sen upp ur sängen och äta frukost.. Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: