2011-07-21
 15:52:14

Torsdag Snart Fredag!

Hejsan alla, idag har jag inte gjort så mycket, umgåtts med mamma varit ner till Fagersta och handlat.. Vi var in på bolaget också för mamma skulle ha nått mousserande vin, och jag fick även ett mousserande vin(alkoholfritt) med smak av smultron,jordgubb och någonting mer, som jag ska dricka då när min Älskling fyller år! Tänk att han blir hela 20 år, och snart har vi en bebis vid oss, jag kan inte vara lyckligare!<3 Storesyster min Tvillingsyster och Vincent kom även hit idag, och gissa vad jag fick av dom:D så gulligt! lite bebiskläder som dom köpt,som jag ska ha med till förlossningen! Tack mina älskade systrar älskar er och min familj över allt annat:) Idag blir det även att åka och eventuellt köpa folkrace bil till älskling med Kiwi när Emil kommit hem från jobbet:) hoppas ni alla andra har haft en bra dag! Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: