2011-07-31
 14:45:35

Väntan är lång!

Nu kan jag äntligen blogga igen, vi kom hem runt kl halv 8 igår från Fredriksberg.. Gick helt okej för älskling för att vara hans första tävling i Folkrace, i Fredags kom han 1a,2a,2a i sina 3 heat han körde.. :) Igår gick det dåligare för han.. i heat 4 kom han 4a för det hände nått med bilen, sen i heat 5 så kom han 3a han tappade även nått grej vid däcket så hela däcket var helt snett och sen punka på bakdäcket, så fick lov att svetsa, sen var det dags för C-final, han stod på startplattan sen säger en kille till funktionärerna att Emil inte hade nå handskar på sig, och det är ingen lag på det igentligen, så Emil frågade om han fick springa och hämta dom men det fick han inte så han fick inte starta! blev så jävla arg, samt att Emil blev skit förbannad och slog sönder rutan... dock onödigt men han blev så arg, och när dom andra hade kört C-finalen så sprang en kille till Dommaren för att överklaga för det var nån som körde om på Gulflagg och det får man inte göra.. han tog även upp att det var en i loppet som sagt till om att Emil inte hade handskar, så vi alla hoppades att det skulle bli omstart för C-finalen men det blev det aldrig :/.. Men tycker du var så duktig endå älsklingen min! du är så duktig för att vara första gången och med en Saab som du aldrig kört! 

Våran bebis är även väldigt livlig inne i magen, har haft lite ont under helgen och igår fick jag jätte ont kändes som nått borrade sig rakt ner i underlivet på mig samt som jag fick massa ilningar!, nån som kan veta vad det kan vara ? Känner även massa rörelser på sidorna nere vid magen.. Nu vill jag och älskling att du ska komma ut hjärtat, vi älskar dig redan så mycket och vill ha dig här!<3 Imorgon går jag in i en ny vecka (v27) kan tiden gå snabbare eller ?:) Även fått lite grejer från H&M som jag beställt till Bebis, björnoverallerna(Vit & Brun) sen lite strumpor, resten av grejerna lär komma snart hoppas jag :D Vi var även till Barnmorskan för någon vecka sen, allt såg jätte bra ut, bebisen följde kurvan och jag var 23cm runt magen:) Fick dock sluta med Folsyran eftersom värderna gått upp litegrann.. så får se nästa gång om jag behöver börja med Järntabletter eller inte.. Bebisens hjärtljud hörde man jätte bra denna gång,lät som en galopperande häst.. h*n hjärtljud låg på 140:) vad tror ni att det skulle kunna bli för kön?:) Puss och kram!

Bebis v.17+4<3
Mamma & Pappa älskar dig redan oändligt mycket,längtar så tills du kommer♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: