2011-06-14
 11:39:44

20 månader med älskling!:)

Idag är det 20 månader tillsammans med min älskling!, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag, och skulle aldrig klara mig utan dig, för vill inte vara utan dig!!<3 jag och bebis vill ha dig vid våran sida föralltid<3 kl 2 ska jag på gruppmöte hos min coach sen efter det vet jag inte vad jag ska göra men det visar sig:), och är så glad för Nathalie och Eric, ett stort GRATTIS till er!:) nu ska jag kolla lite på tv och sen fixa mig för mötet, bebisen har inte varit lika livlig idag som dom andra två dagarna men jag är ju nyvaken så det kommer nog under dagen! Jag vill bara ha dig här nu även fast det är halva tiden kvar innan du kommer men hoppas tiden går fort:)<3


nathalie.

tackar :)



PUBLICERAT: 2011-06-21, 18:50:54 | URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: