2011-06-25
 15:38:26

25 Juni.

Hejsan, nu sitter jag äntligen på en dator så jag kan lägga in lite bilder :), tänkte slänga upp bild på våran vagn efter detta inlägg:), Idag ska vi äta mat med min Familj eftersom vi åt mat med Älsklings familj igår!:),ska bli trevligt och mysigt!, Ikväll vet jag inte vad som händer och vad vi ska göra, men vi hittar alltid på nått! Ska försöka hitta bilder på bebiskläderna jag köpte förut också så jag kan lägga in dom med, orkar inte riva upp dom ur byrån när jag vikit dom så fint bara för att behöva ta kort på dom:) Har precis hjälpt min tvillingsyster Maria och valt vad hon ska ha för kläder tills hon åker på Tisdag, Hon och Madde Persson ska till Bulgarien, Sunny Beach ;) Ni får ha det så himla roligt brudar:D KOMMER SAKNA ER! Nej nu ska jag ta och lägga in lite bilder här :) Puss och kram!


alexandra

Just i Bulgarien ( sunny beach) är det mycket våldtäckter, och folket lägger droger i glasen. Så dom är lite uppmärksamma :)pratade om det idag, har hänt en kompis vän! att hon blivit drogad alltså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: