2011-06-28
 11:39:56

28 Juni

Hejsan, vaknade runt kl halv 8 gick ur sängen runt kl 8 för att göra mig i ordning och äta frukost sen iväg för att åka och jobba, kom hem ungefär kl 11, så nu sitter jag här och ska snart lägga in lite bilder.. runt halv 1 ska jag och Sune, pappas jobba kompis iväg och äta på Kina tänkte jag innan jag ska på möte kl med min coach kl 2. Efter det ska jag till hälsokosten och köpa olja som jag ska smörja in magen med så min hud håller hela graviditeten.. :) Sen ska jag väll ta och fixa i min garderob och rensa ur allt som jag inte ska ha och alla jävla grejer som ligger där, allt ska slängas som inte är till användning, så vi får in alla våra kläder:) Vill iväg och rida också men får se hur det blir eller om det blir imorgon istället eller någon dag här längre fram. Nu sitter jag även och lyssnar på lite musik och använder systers dator så jag kan lägga in lite bilder :), annars brukar jag ju bara skriva på bloggen genom telefonen och där kan man ej lägga in bilder, as dåligt! Maria och Madde Persson är påväg till Bulgarien nu, dom lär väll snart vara framme, hoppas ni får det sjukt kul nu tjejer och ta hand om er! Nu ska jag ta och lägga in lite bilder sen ska vi väll åka iväg och äta. Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: