2011-06-08
 09:23:23

8 juni 2011

Vaknade runt kl 6 av Emils väckarklocka, jag kunde inte somna om men därimot Emil kunde det:p, jag gick upp och åt frukost, och Emil åkte ner med sin svarta 940 till Volvo:), hoppas dom hittar på felet!:), vi har även vart och besiktat chevan, var några fel och den krånglade lite:/ men nu får vi äntligen åka med den, så kanske blir och åka den dit och kolla på alla som har bal idag :) om ett tag tänkte jag och min älskade mamma åka till Avesta till Öb:) kände även min bebis röra sig igår när jag skulle sova, kände som om den puttade på mig inifrån, hur mysigt som helst, kunde inte sluta lee när jag kände det!:)<3, Jonas Mattsson en jätte bra vän till mig fyller även 18 år idag, grattis!:) nu får du ta det lungt på krogen;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: