2011-06-29
 17:07:59

Emil Myrland♥

älskling<3
Älskling, det är du som gör mig stark, det är du som gör att jag orkar gå upp varje dag och ser varje dag som den ljusaste av dom alla även om den kan vara mörk! Det är för dig mitt hjärta slår för, det är dig jag lever för. Skulle nog inte klara mig utan dig, vill inte vara utan dig.. för du är den jag vill tillbringa min tid tillsammans med, om jag fick önska så vill jag ha dig vid min sida föralltid, och det hoppas jag att jag kommer få också. Vi har gått igenom så himla mycket och vi har snart varit tillsammans i 2 hela år i oktober och i november kommer våran lilla skatt♥ Det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig! Jag lämnar dig aldrig Emil Myrland♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: