2011-06-17
 00:02:36

Glad tjej!:)<3

Är riktigt glad idag, imorse åkte jag och träffade Camilla som jag ska jobba åt på miroi nästa vecka, efter det drog jag och Carro till Västerås för att inhandla kläder som jag verkligen behöver eftersom jag ej kan ha mina kläder nu! Hittade en röd och en beige/brun kofta som man kan ha tajts till och även tre par trosor i färgerna gul lila och blå från Gina tricot och sen ett par vita jeans leggins från Vera moda riktigt snygga! Och en skrikrosa bh och trosor från h&m.. Inhandlade även lite bebiskläder i neutrala färger eftersom jag ej vet vad det är för kön.. Riktigt söta, kan du inte bara komma ut nu orkar inte vänta!<3 åkte även till storasyster Madelene Andreas och Vincent , mysigt! Såklart skulle syster känna bebisen sparka men självklart ville den inte men tillslut börja h*n sparka och syster kände en fot, mysigt!! Nu ska vi ut med lufsen eftersom mamma jobbar och pappa jobbar borta, sen ska jag hoppa in i ett varmt bad efter en lång dag i Västerås, skönt! Får se om jag lägger in bilder imorgon på grejerna jag inhandlade idag:) puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: