2011-06-27
 21:57:19

God kväll

Har varit iväg med mamma maria och mormor till Ludvika idag och köpt madrasser till mina två sängar jag har:), får så himla ont i ryggen!, sen även köpt nytt sänglakan ett mörkrosa:).. För ett tag sen kom älskling hit med våran ena säng som stått i lägenheten som mamma tänkt ha här hemma som gästsäng, men vi ska ha den tills vi fått hit sängen som vi ska ha i mitt rum eftersom vi eventuellt ska sälja lägenheten eftersom vi aldrig är där längre!, och är onödigt med pengar och lägga ut då, vi behöver ju spara så mycket som möjligt till våran bebis kommer:), och vi båda jobbar ju så blir lättare såhär! Sen flyttar vi väll eventuellt igen när vi känner att vi kommer orka det:), nu sitter jag och syster och kollar på Johan Falk - vapen bröderna!, har lagt ut en ny bild på min facebook på magen nu när jag är i v.22:) ni får bli vän med mig där och kommentera om ni vill tills dom kommer upp här på bloggen, sök på Malin wisti på Facebook om ni vill bli vän med mig! Bilderna kommer förmodligen upp här imorgon efter jobbet när jag har min dator här, går ej att ladda upp genom telefonen!:/ blir att sova om ett tag för ska upp runt kl 8 för att sedan börja jobba kl 9. Måste ju vara pigg och allert;) puss och kram!


Mariussabrina

Hope you enjoyed your visit.



PUBLICERAT: 2011-11-23, 09:48:58 | URL: http://mariussabrina.blogbloc.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: