2011-06-25
 10:46:23

Igår var det midsommar:)

Förlåt för dålig uppdatering, sitter typ aldrig vid datorn så lägger jämt upp inlägg genom Telen, men snart får jag börja göra det genom datorn så det kommer in lite bilder, även på bebiskläderna och vagnen!:), igår var det midsommar, hjälpte mamma lite här hemma:), sen åkte jag och Emil mot skinnskatteberg för att hämta Matilda Emils syster och hennes pojkvän, skjutsade hem Jocke till hans farmor och farfar, och sen åkte vi hem och åt med Emils familj:), senare mot kvällen så åkte vi snabbt förbi mortorp sen åkte vi till malingsbo och kollade vad som hände där men just då var det typ inget som hände eftersom kl var runt halv 10.. Åkte mot skbg igen påvägen tillbaka såg vi några älgar:p sen åkte vi runt lite till tills runt kl 12 då jag och emil åkte mot Fagersta till min familj och sov.. Nu ligger vi i sängen och ska snart gå upp och äta frukost, sen senare blir det att äta middag här med min familj, mysigt! Snart går jag in i en ny vecka, v22:) kan tiden gå fortare så vi får ha dig här bebis!?:) puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: