2011-06-04
 09:05:04

Lördag!:)

Godmorgon alla!, vaknade för en stund sen har vart upp och kokat kaffe åt mamma och pappa:), min älskling ligger och sover så sött brevid mig!, vill gosa ner mig vid honom men är inge trött:/, börjar bli hungrig så ska väll upp och äta snart så fort Emil vaknar!:), igår var ju jag och älskling till Västerås, var till sjukhuset på RUL för att kolla på våran lilla bebis, allt var bra med h*n och hade riktigt mycket fart i magen, så det var lite svårt och få bilderna riktigt som man ville, men dom kommer upp här inom kort!:), tänkte oxå berätta varför jag är gravid och inte är det för den anledningen som kanske vissa andra tror att det är, för det är verkligen inte bara för nån annan är gravid! Utan jag är gravid pågrund av att jag har haft problem med mina äggstockar i ungefär 4 år och åkt på cystor i både högra och vänstra äggstocken, fått punkterat "chokladcysta" i högra äggstocken som är det värsta jag någonsin gjort! Så mamma sa till mig nu sist när vi var till sjukhuset att blir du gravid så tänker vi inte göra abort, när jag fick reda på att jag åkt på en cysta i vänstra äggstocken, som inte var en chokladcysta utan en "gulkroppscysta", och när jag väl fick reda på att jag var gravid, som jag inte anade att jag var så fick jag riktigt ont i magen och ringde till sjukhuset angående magen för jag skulle på koll pågrund av äggstocken men fick komma dit tidigare än när jag skulle haft tid pågrund av att jag var gravid!, varför jag hade haft dom magsmärtorna var pågrund av att cystan hade spruckigt och sånt gjorde väldigt ont sa dom, fick även se bebisen då i tidig vecka då jag bara var i vecka 7:), sen fick jag komma tillbaka på efterkoll i v 13 för att se så jag inte åkt på några nya cystor, och då hittade dom ingenting:), fick iallafall en ultraljuds bild hem på våran bebis! Och nu har vi varit på RUL "det riktiga ultraljudet" och det var så spännande:), hoppas ni fått en liten bättre förklaring till varför vi ska behålla det, och det är verkligen inte för att någon annan är med barn, det är för att vi vill:) puss och kram


Cattis:)

Grattis till Graviditeten!

Är oxå gravid fast i vecka 37 dock.

Cystor (Chockladcystor) har jag med, men mina vill dem inte ta bort eftersom de skulle bara göra mer skada säger dem:/



PUBLICERAT: 2011-06-07, 13:27:34 | URL: http://cattislillamirakel.bloggo.nu/
Mattisnicole

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.



PUBLICERAT: 2012-01-16, 08:53:28 | URL: http://mattisnicole.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: