2011-06-02
 10:31:24

Onsdag & torsdag!

I onsdags så åkte emil och jobbade och jag sov ut ett tag till runt 10.. Sen var min mage jätte hungrig!, åt frukost och sen åkte jag och mamma ner till stan och handlade hem mat!:),sen skulle hon iväg och jobba halv 2 och jag skulle ner till Bilia till klockan 2 för att träffa sussie som jag ska städa åt på fredag efter att jag kommit hemifrån Västerås!, så hon visade lite vad jag skulle göra osv, det kommer nog gå bra!:) sen åkte jag hem och senare kom min syster Maria hem från Västerås och Madde Persson hängde på hem till oss för Maria skulle sätta i löshår på henne:), blev bra!! Så jag är själv sugen på att sätta i igen:), väntade på emil tills han kom hit kvart över 8, han hade åkt med sin bror Oskar till Avesta och köpt en fyrhjuling:), vi åkte till skinnsberg och tillbaka till Fagersta och gjorde tacos tills min älskade mamma kom från jobbet:), innan vi skulle äta så skjutsade mamma ner Maria och Madde till GM för dom skulle ut och parta!, jag och älskling drog ner till Bea och hennes syster på Ringvägen och det var skoj, träffade några man kände!:) sen åkte vi hem runt halv 1 för att gå och sova eftersom emil skulle upp och jobba! Torsdag: vaknade runt 9 och låg och drog mig i sängen en stund var precis upp och åt för jag var så hungrig, la mig i sängen en stund till nu för känner mig lite seg! Men ska väll snart pallra mig upp och kanske ta och städa lite åt mamma!, känner att jag skulle behöva göra något, mer än och ligga i sängen och lata!, imorgon är det fredag och längtar jätte mycket till det, jag och älskling ska vara vid sjukhuset kl halv 9 i Västerås!, vad vi ska göra där vet mina närmaste, ni resten får veta det mot kvällen om jag orkar lägga in ett inlägg!:) Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: