2011-06-28
 22:52:51

Sängen...

Just nu ligger jag och älskling i våran säng som vi satt ihop för ett tag sen här hemma hos mamma som har stått i lägenheten, ska ha denna tills den andra sängen vi har i lägenheten kommer hit, mysigt med nya lakan och sen att ha sin älskling brevid sig! och en sparkande bebis i magen, hur mysigt är inte det liksom?!<3 Pratade även med min kära syster Maria för en stund sen som ringde ifrån Bulgarien, saknar henne redan! Men får hoppas veckan går fort :) Får se när jag ska ta och sova för är inge trött alls, men mitt hjärta lär väll sova snart om han ska orka upp till jobbet, för jag har ju inget jobb imorgon men på Torsdag har jag jobb igen. Är faktiskt kul och äntligen göra någonting än att bara vara hemma och söka jobb.. blir iaf att jobba så länge som möjligt och så länge jag klarar innan lillen kommer<3 så imorgon blir att sova ut sålänge jag kan om det inte blir att jag vaknar tidigt som jag brukar.. vill ju kunna sova ut när jag är ledig iallafall... Imorgon ska jag väll ta och fixa i garderoben som det inte blev idag.. men är så himla mycket, men bättre och göra det så man får det gjort.. annars händer ju ingenting. Men slänger in ett inlägg imorgon när jag vaknar, så får ni alla sova så gott !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: