2011-06-30
 19:12:33

Snart ännu en ny dag..

Idag har jag inte ens hunnit varit på datorn och hunnit uppdaterat nå mer sen igår kväll, har haft fullt upp med jobb hela dagen.. det är endå väldigt skönt och ha nånting och göra..:) Först var jag och städa på Miroi, sen har jag även blivit anställd inom mina föräldrars företag, så har fullt upp med det också! Nu har vi precis ätit spagetti och köttfärssås och gott var det :) Älskling är ute i garaget och fixar lite med bilen eftersom den ska på besiktning imorgon därför passar jag på och lägger in ett inlägg nu.. Eftersom vi ska till Skinnskatteberg en snabbis för Emil ska betala räkningarna sen hem hit och kolla på film som är på TV 4 plus kl 21:00, Besökarna heter den.. Men om den är bra det har jag ingen aning om?! Sen blir det väll bara och mysa med min älskling och katterna, Mysigt:)♥ Nej nu ska jag kolla lite på facebook och vänta på att älskling kommer in så vi kan åka..:) Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: