2011-06-29
 22:36:43

Sovdags!

Snart är det sovdags för min och älsklings del, blir jobb för älskling imorgon som varje dag förutom helger, men blir även jobb för min del oxå.. så blir upp runt kl 8 halv 9.. äta frukost och göra mig iordning, sen ner till Mormor & Morfar med hundarna så dom får äta sin frukost, sen får jag ut och gå med dom efter att jag jobbat annars blir det nog lite tajt med tid, även efter jobbet så ska jag träffa Lovisa en snabbis och ta en fika på Vallonen.. ska bli så roligt och träffa dig igen, var ju verkligen inte igår!♥ Sen ska jag väll hem och jobba lite här oxå för har fått lite extra jobb inom mina föräldrars företag också, det är aldrig fel med pengar!:) Nu kom min älskling precis till sängen efter att vi kollat efter Tiger våran ena katt som var ute, han ligger också i sängen och ska sova, bara Tarzan som springer runt nere eller något.. ♥ Nu blir det sovdags och hoppas ni alla andra sover lika bra som jag kommer göra inatt brevid mina älsklingar♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: