2011-06-12
 14:57:28

studenten!

Igår var det studenten för massa som går ut skolan, även Malin brorsans flickvän, Nisse min tremänning, Jocke min tremänning och massa andra jag känner som tog studenten grattis till er!:), jag och emil åkte till hans familj efter att vi kollat på studenterna för att äta middag eftersom Oskar och Matilda slutat 9an..:) sen åkte jag Emil Oskar och Johan till Norberg med chevan för det var crusing men påvägen till Norberg så började bilen hoppa och studsa som fan sen flög däcket iväg till andra sidan vägen:o läskigt värre! Eric och Nathalie kom dit och även Denise och Björn som var så snälla och hjälpte oss! När vi fixat det så åkte vi vidare till Norberg och åkte runt med Johan oskar eric och natta.. Blev en rolig kväll iallafall:) vaknade imorse av att det åskade och blixtra som fan! Livrädd:( är fortfarande helt seg i kroppen och våran bebis rör sig för fullt i magen:), kan inte bara tiden rusa förbi så du kan komma ut?<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: