2011-06-21
 15:45:24

Tisdagen den 21 juni:)

Förlåt för dålig uppdatering.. Har haft ganska fullt upp, med jobb och möten med min coach och har varit till Västerås i förrgår och köpt byrå på Ikea som vi ska ha bebiskläderna i:).. Igår var vi till barnmorskan.. Allt var jätte bra med mina värden och bebisen mår bra:) har gått upp totalt 3 kg hittils.. Känns som mer eftersom man inte är van att gå upp i vikt.. Även fått en kula på magen men ingen rund kula över magen..vill ha det:) Åkte även senare mot kvällen igår Jag Emil och Madde Persson till stockholm och köpte min vagn som jag ville ha!:D, en Bugaboo cameleon beige/brun är riktigt nöjd och så glad! Tack mamma och pappa:)!<3<3 nu väntar jag på att Emil ska komma hit så vi kan laga mat och umgås:) jag älskar dig och bebisen <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: